مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:272022-03-14سياسي

سپاه پل دختر 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دخترگفت: به مناسبت میلاد امام زمان(عج) و در اجرای شانزدهمین رزمایش مواسات و همدلی و کمک های مومنانه یک هزار و 500 بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، شانزدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی عصر امروز در پل دختر برگزار شد.

منصور کریمی فرد در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با خبرنگار فارس در پل دختربا بیان این که عمل به فرامین مقام معظم رهبری سرلوحه تمام فعالیت های بسیج قرار دارد، اظهار کرد: بسیج خدمت رسانی به قشر آسیب پذیر جامعه را از وظایف خود می داند و نیازمندان در بخش های گوناگون در محله های مختلف پل دختر توسط پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شناسایی و بسته های معیشتی را در قالب رزمایش مواسات و هم دلی بین آنها توزیع  می کند و این حمایت ها تا پایان بیماری کرونا و رفع مشکلات اقتصادی ادامه دارد.

وی با اشاره به این که ارزش هربسته معیشتی 4 میلیون ریال است، افزود: تاکنون 16 مرحله از رزمایش مواسات و همدلی در راستای کمک به نیازمندان شهرستان اجرایی شده و اقلام اهدایی در اختیار خانوارهای شناسایی شده قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل دختر گفت: با فرامین مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و هم دلی در آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور شکل گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پل دختر 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد

سپاه پل دختر 1500 بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرد